Strona główna

piątek, 13 lipca 2012

Ile można narzekać? Wibo As beautiful as a rose różany lakier do paznokci nr 4

Dzisiejsza notka, poza swatchami kolejnego lakieru z różanej kolekcji Wibo, ma na celu pokazanie, że jestem zdolna do jakiś bardziej pozytywnych uczuć niż wieczne niezadowolenie.
Odnośnie tego lakieru nie mam większych zastrzeżeń- schnie naprawdę szybko, już jedna warstwa wystarczy, żeby paznokcie wyglądały ładnie (przebijają końcówki, ale nie jakoś nachalnie), pędzelek, chociaż nie w moim typie, bo długi i wąski, aplikuje produkt bez problemu, nie odpryskuje i nie ściera się za szybko. Jedynie mogłabym się uczepić kiczowatej buteleczki, ale nie zabieram jej na miasto, w przeciwieństwie do ludzi reklamujących Perwolla, którzy opakowanie (cudownego?) płynu noszą wszędzie ze sobą. Stosunek ceny do pojemności (12 ml) i jakości, nawet biorąc pod uwagę regularną cenę jest po prostu świetny. Za trochę ponad złotówkę szkoda nie brać, więc jeśli spotkacie jeszcze ten kolor i jest w Waszym guście nie traćcie czasu na zastanawianie się :).
Na zdjęciach kolejno jedna i trzy warstwy lakieru.



Dokupiłam z tej serii jeszcze pomarańczowy lakier :). Póki co sprawdzam jak długo utrzyma się Miyo w pięknym kolorze Sweet Mint (czekam na jakiś słoneczny dzień, żeby zrobić zdjęcia) pokryty Sally Hansen No chip 10 days, więc swatche pojawią się za parę dni. W zanadrzu mam jeszcze zdjęcia chabrowego eyelinera, ale szczerze mówiąc jest nie najlepszy, bo po wielu warstwach nadal widać prześwity.
Swoją drogą, w Rossmannie w moim mieście kolekcja różana jest prawie nietknięta. Polecicie mi jeszcze jakiś kolor lakieru? :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) ja wczoraj kupiłam w nr 5, ale jeszcze nie miałam okazji przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam ten lakier na moich paznokciach :) Byłam dziś w R., ale nic nowego z różanej nie dołożyli - kupiłam tylko błyszczyk 01. Szkoda, że u mnie nie było pomarańczowych lakierów :((( Zazdraszczam Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie albo nie było tej kolekcji albo przegapiłam :/ ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno pojawiła się tylko w tych większych szafach

      Usuń
  4. ja dziś pytałam o ta kolekcję, jaka cena 1,29, ile?pyta kasjerka, nie możliwe, możliwe, widocznie tutaj nie było tej promocji odpowiedziałam jej, ale ciemne masy swoją drogą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, u mnie go nie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam kolor do gustu przypadł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor! taki wyrazisty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor, muszę rzucić okiem na te lakiery przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ładny kolorek jednak ta seria nie przemawia do mnie w ogóle. Mam jeden lakier z tej limitki, kupiony rok temu i może raz go użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go lubię, ma taki fajny nieokreślony kolor-ni to róż, czerwień.
    a buteleczka moim zdaniem fajna.Kiczowata ale fajna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...