Strona główna

niedziela, 2 grudnia 2012

Nie tylko dla hipsterów. Essence Vintage District

Essence zabiera nas po podróż po starych uliczkach (którymi przechadzają się gromady hipsterów robiący sobie hipster-zdjęcia). Odziane w staromodne kożuchy przechadzamy się pomiędzy idealnie zgranymi kolorami, które na zasadzie kontrastów łagodzą się wzajemnie i łączą w spójną całość.
Skoro vintage to i nawiązujemy to przeszłości- z gruzów odkopujemy eyelinery, w tym jeden w całkiem przyjaznym morskim odcieniu przełamanym błękitem. Kolory szminek, niczym komin (bądź bardziej przyziemnie- grzejnik) przyciągają do siebie spośród zimnych barw. W tę kompozycję znakomicie wpisuje się róż z złotym ornamentem przypominającym mebel ze sklepu z antykami.

Vintage District

Cienie | Eyeshadows

01 I’m so retro 02 Shopping @ Portobello Road 03 Get arty

Zestawy żelowy eyeliner+pędzelek | Gel eyeliner sets

01 Shopping @ Portobello Road 02 Get arty

Duo szminka+ błyszczyk | Duo Lipstick & Gloss

01 Vintage peach 02 Antique pink
Róż | Multi colour blush

01 It’s populart


Lakiery do paznokci | Nail polishes

01 Vintage peach 02 Shopping @ Portobello Road 03 Antique pink 04 Get arty

Lakier nawierzchniowy | Top coat gel look

01 Shine like new

Ozdoby do paznokci

01 Something g-old – something new 02 Designer for a day
Chociaż nie praktykuję stylu vintage, to ta limitka podbiła moje serce. Cienie są prześliczne, przypominają mi jakieś stare mapy. Tradycyjnie zwabiły mnie eyelinery, morski po prostu muszę mieć! W dodatku szminkobłyszczyki również idealnie wpaswują się w mój gust. Po raz pierwszy podobają mi się wszystkie lakiery, szczególnie szary wydaje się być interesujący. Z kolei lakier nawierzchniowy chyba urwał się z innej bajki- mogli się już trzymać konwencji i dać go w to samo opakowanie co resztę. W dodatku gel look ze stałej oferty podobno strasznie długo wysycha, a to dla mnie wada nie do przejścia. Ozdoby zapowiadają się co najmniej świetnie, ogromnie podoba mi się pierwsze wersja wraz z jej nazwą.
Naturo, mam nadzieję, że wiedziałaś co robić.

7 komentarzy:

  1. Cienie fajnie zrobione i oczwyiście moją uwagę przyciągnął róż! Lakiery wyjątkowo mnie nie pociągają, ale ozdoby do paznokci znając mnie wrzuciałbym do koszyka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie dwie rzeczy muszę znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż i szary lakier - jestem na duże TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Róż i ozdoby do paznokci muszą być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W oko wpadły mi linery, ale nie jestem pewna czy będą kolorystycznie mi pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż wygląda fajnie, ale kurcze to jedyna rzecz ze wszystkich dotychczasowych zapowiedzi Essence i Catrice, którą chętnie bym kupiła. Co raz słabsze te limitki - szczęściliwie dla portfela.
    Za to nowości essence są super :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...