Strona główna

środa, 24 października 2012

Błotniaczek. Essence Wild Craft nail polish | lakier do paznokci

Nie jest żadną tajemnicą, że wśród wszystkich kolorów tęczy to właśnie pastele najczęściej goszczą na paznokciach. Jednak kiedy nadchodzi ta niecna pora roku obfitująca w depresje, deszcze i ogólną niechęć do świata to człowieka zaczyna drażnić nawet optymistyczny kolor na paznokciach i ma świetną wymówkę, żeby sobie kupić setny lakier, bo żaden z kolekcji nie podkreśla dobitnie jego nastroju.
Tym złożonym zdaniem zapraszam Was do obejrzenia swatchy lakieru Out of the forest o kolorze jesiennego błota.

Co do samego produktu trudno mi sformułować obiektywną opinię, więc dzieiejsze "kilka" słów będzie bazować na pierwszych wrażeniach. Z pewnością nie jest to najlepszą emalia, jaką malowałam paznokcie, ale tragedii nie ma. Jest okropnie gęsty, a źle przecięty pędzelek jeszcze potęguje efekt. No chyba, że w zamyśle producenta było stworzenie efektu kory, którą imituje tłoczenie na cieniach i rozświetlaczu. W tym przypadku jestem kiepskim wyznacznikiem modowym, bo wolę jak moje paznokcie są gładkie. Lakier nie grzeszy też trwałością- drugiego dnia mam już całkiem pokaźne odpryski i zauważalne przetarcia (szczególnie jak nałoży się jedną warstwę). Szczerze nie znoszę jak lakier schnie wiekami, na szczęście ten dosyć szybko staje się twardy, mimo nałożonych trzech warstw i gęstej konsystencji. Na plus zaliczam również kolor- mając wprawę i przyzwoity lakier nawierzchniowy można uzyskać mleczną czekoladę z zielonymi podtonami albo jak na moich swatchach- po prostu błotko. Także jego grzechy są odpuszczone :D.





15 komentarzy:

  1. trochę nie mój. :) wpadnij na moje rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/10/rozdanie-z-essence-wild-craft-le.html pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię błota i kolor tego lakieru też nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba, ale z tej limitki bardzo podoba mi się nudziak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, żałuję, żę nie wzięłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi jakoś nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny też go kupiłam ale jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam cień, ale wydaje mi się bardziej zielonkawy niż ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z WC wzięłam ten najjaśniejszy lakier, nie umiem nosić brązów :o

    PS. Zostałaś otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz...zostałaś otagowana ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...