Strona główna

wtorek, 14 sierpnia 2012

Złotem albo magią Hollywood. Catrice Hollywood Fabulous 40ties

Tym razem bardziej jesiennie, mniej aztecko ;) i hmm... przyzwoicie? ;)

Paletki poczwórnych cieni do powiek Absolute Eye Colour Quattro

Catrice Fall 2012 Hollywood Fabulous 40ties Quadra Eyeshadow Catrice Hollywood Fabulous 40ties Collection for Fall 2012   Info, Photos & Prices
Catrice Fall 2012 Hollywood Fabulous 40ties Quadra Eyeshadow 02 Catrice Hollywood Fabulous 40ties Collection for Fall 2012   Info, Photos & Prices
C01 She's A Lady
C02 Hollywood Boulevard

Róż Colour Blush
Catrice Fall 2012 Hollywood Fabulous 40ties Multi Colour Blush Catrice Hollywood Fabulous 40ties Collection for Fall 2012   Info, Photos & Prices
C01 Gone With The Wind

Szminki Velvet Lip Colour
Catrice Fall 2012 Hollywood Fabulous 40ties Lipstick Catrice Hollywood Fabulous 40ties Collection for Fall 2012   Info, Photos & Prices
C01 Red Butler
C02 Holly Rose Wood
C03 Marlene's Favourite
C04 The Nude Scene

Błyszczyk High Gloss Top Coat&Gloss
 Żel do brwi Eyebrow Gel
C01 Neutrally Brown
Kredka Eyebrow lifter 
C01 Casablanca's Highlight
Catrice Fall 2012 Hollywood Fabulous 40ties Collection Products Catrice Hollywood Fabulous 40ties Collection for Fall 2012   Info, Photos & Prices

Lakiery Ultimate Nail Lacquer
Catrice Fall 2012 Hollywood Fabulous 40ties Nail Polish Catrice Hollywood Fabulous 40ties Collection for Fall 2012   Info, Photos & Prices
C01 Red Butler
C02 Holly Rose Wood
C03 Marlene's Favourite
C04 The Nude Scene
05 Doris' Darling


Źródło: Chic Profile

Paletki mają ładne kolory, ale po moich narzekaniach przy każdej zapowiedzi nad czymś, co zawiera więcej niż jeden cień wiecie co o takich sądzę. Róż ma przepiękny kolor i chętnie bym go przygarnęła, jednak nie zachwyca mnie nawet w połowie tak jak szminka Marlene's Favourite. Poza tym jest to ten sam typ pomadki jak w Revoltaire, który uwielbiam (w życiu nie powiedziałabym, że polubię matowe szminki). Co kompletu dołożyłabym lakier o tej samej nazwie i barwie :D. Ciekawi mnie też Eyebrow Lifter i choć wiem, że mam pełno cudów do "podnoszenia" brwi tak nie pogardziłabym. 
Ogólnie rzecz biorąc to bardzo podoba mi się kolorystyka, wbrew mojemu pierwszemu wrażeniu jest bardzo jesienna. Pewnie gdyby nie szminki to marudziłabym w tym poście przeokropnie, więc to im należy przypisać całą zasługę zaskarbienia mojej miłości :D. Trzeba jednak przyznać, że to, co teraz wypuszcza Essence z miejsca zdobywa moje serce to jest coś przyciągającego w zachowawczości Catrice.

10 komentarzy:

  1. Dwie środkowe szminy, ten błyszczor i wszystkie lakiery CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdecydowanie cos dla mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała kogoś zmolestować o zakupi pierwszej paletki i koralowej (?) pomadki (chciałam napisać że czerwonej też, ale kiedy masz już osiem innych i chcesz następną to też wiedz że coś się dzieje:P)

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre wpadają w oko, nie powiem, żeby bym się nie skusiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Achhh te kolory szminek, kusza i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łakomym okiem spoglądam na czerwień i o dziwo... nude :o
    Oczywiście róż też mnie ciekawi, ale nie wiem, czy go kupię tym razem... już mi się nie mieszczą w szufladce :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ta 1 paletkę cieni - są rewelacyjne, bardzo neutralne - takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...